• Grootste Sikkens assortiment
  • Snelle levering *
  • Scherpste online prijzen
  • Gratis verzending vanaf € 100,-

Waar is mijn bestelling

U besteld bij ons

Zodra u bij ons een bestelling plaatst, houden wij u via de e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling. U krijgt als eerste een e-mail waarin staat dat wij uw bestelling hebben ontvangen. Zodra u de betaling heeft afgerond en wij deze hebben ontvangen krijgt u een e-mailbericht waarin staat dat uw bestelling in behandeling is.

Bestelling in behandeling

Uw bestelling wordt nu door ons in behandeling genomen. De producten welke u heeft besteld worden direct voor u klaar gezet om te kunnen verzenden. Mocht er een product bij zitten die niet direct op voorraad is dan wordt deze bij de leverancier besteld. Uw bestelling komt dan gemiddeld 1 werkdag later bij u aan. Mocht het langer duren dan 2 werkdagen dan krijgt u via de e-mail van ons een bericht dat uw bestelling later wordt verzonden.

Verzenden van uw bestelling

Als de bestelling is ingepakt wordt er een sticker van Post NL of Trunkr met uw adresgegevens op gedaan. Post NL en Trunkr komen iedere werkdag de pakketten bij ons ophalen. U krijgt zodra u pakket bij Post NL of Trunkr is aangemeld, via de e-mail van ons, een Post NL of Trunkr Track and trace code hiermee kunt u vanaf 18.00 uur uw zending volgen, er wordt aangegeven waar het pakket heen gaat en wanneer het bij u wordt afgeleverd. 

Wat gebeurt er met mijn bestelling bij bestel-verf