Waar is mijn bestelling
Je besteld bij ons
Zodra je bij ons een bestelling plaatst, houden wij je via de e-mail op de hoogte van de status van jouw bestelling. Je krijgt als eerste een e-mail waarin staat dat wij jouw bestelling hebben ontvangen. Zodra je de betaling hebt afgerond en wij deze hebben ontvangen krijg je een e-mailbericht waarin staat dat jouw bestelling in behandeling is.
Bestelling in behandeling
Jouw bestelling wordt nu door ons in behandeling genomen. De producten welke je hebt besteld worden direct voor jou klaar gezet om te kunnen verzenden. Mocht er een product bij zitten die niet direct op voorraad is dan wordt deze bij de leverancier besteld. Jouw bestelling komt dan gemiddeld 1 werkdag later bij je aan. Mocht het langer duren dan 2 werkdagen dan krijg je via de e-mail van ons een bericht dat jouw bestelling later wordt verzonden.
Verzenden van uw bestelling
Als de bestelling is ingepakt wordt er een sticker van Post NL met jouw adresgegevens op gedaan. Post NL komt iedere werkdag de pakketten bij ons ophalen. Je krijgt zodra je pakket bij Post NL is aangemeld, via de e-mail van ons, een Post NL Track and trace code hiermee kun je vanaf 18.00 uur jouw zending volgen, er wordt aangegeven waar het pakket heen gaat en wanneer het bij je wordt afgeleverd.