Veelgestelde vragen
Hier hebben wij een overzichtgemaakt van veel gestelde vragen. Deze vragen worden kort en bondig door ons hier beantwoord. Maar zit uw vraag er niet bij of wil toch meer weten over een bepaald onderwerp, bel 020- 24 66 000 of mail ons dan gerust op info@bestel-verf.nl
Algemene vragen
• Kan ik als particulier ook bij Bestel-verf kopen?
Uiteraard kunt u bij Bestel-verf.nl zowel als particulier als zakelijk kopen! U kunt bij ons online producten bestellen en u kunt bij ons in onze winkel in Diemen langskomen.
• Krijg ik een BTW factuur bij mijn bestelling?
Bij al onze bestellingen zit een gespecificeerde BTW Factuur, eventueel op uw bedrijfsnaam voor in de boekhouding.
• Ik heb een klacht, wat nu?
Het gebeurt gelukkig niet vaak, maar waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Als u een klacht heeft kunt u ons hier over mailen naar info@bestel-verf.nl of ons direct bellen op 020-24 66 000. Wij van Bestel-verf.nl vinden het altijd erg vervelend als een klant een klacht heeft en zullen er alles aan doen om het snel op te lossen en u als tevreden klant te houden.
• Wat zijn de openingstijden?
Wij zijn van Maandag t/m Donderdag open van 07:00 tot 16:30. Op Vrijdag van 07:00 tot 15:30. Op Zaterdag en Zondag genieten wij van ons welverdiende weekend.
• Kan ik ook bestelling zonder een account te maken?
Dit kan zeker. U kunt ook een bestelling bij ons plaatsen door eenmalig uw naam, adres en e-mail in te vullen. Een telefoon nummer is niet verplicht, maar raden wij wel aan. Zodoende kunnen wij u bellen als wij iets willen vragen of meedelen over uw bestelling. Uw telefoonnummer wordt nooit voor andere doeleinden gebruikt.
• Leveren jullie ook in andere landen?
Wij leveren behalve in Nederland ook regelmatig in België maar uiteraard kunnen wij de bestellingen verzenden naar andere landen, zowel binnen als buiten de EU. De verzendkosten zijn afhankelijk van het land en het gewicht van het pakket. Als u wilt weten wat het kost om naar een desbetreffend land een pakket te verzenden kunt u ons mailen naar info@bestel-verf.nl
• Zijn de prijzen exclusief of inclusief BTW?
Alle prijzen op Bestel-verf.nl worden vermeld inclusief 21% BTW.
• Op welke manier kan ik allemaal betalen?
U kunt bij ons betalen via iDeal, Paypal, bankgiro overschrijven op iban NL52 ABNA 0245 5490 13, of eventueel onder Rembours. (Voor verf die wij voor u op kleur maken kunt u geen gebruik maken van een Rembours zending)
• Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Zolang wij nog niets speciaal voor u op kleur hebben gemengd kunt u uw bestelling gemakkelijk bij ons annuleren. Een mailtje of belletje volstaat. Dit kan naar info@bestel-verf.nl of 020-2466000
• Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Ja, zolang wij nog niets op kleur hebben gemengd en het is nog niet verzonden, is dit geen probleem. Als u tijdens het bestellen een account heeft aangemaakt kunt u hiermee inloggen en uw bestelling aanpassen. Als u dit lastig vind kunt u ook een nieuwe bestelling plaatsten. In overleg laten wij dan 1 x de verzendkosten vervallen.
• Waar komen de producten van Bestel-verf.nl vandaan?
Zo goed als alle (verf) producten kopen wij rechtstreeks in bij de fabrikant hiervan. Als u bijvoorbeeld een blik Sikkens verf bij ons koopt, weet u ook zeker dat het bij Sikkens Nederland vandaan komt en dat het goed zit met de kwaliteit en garantie. Aangezien wij hoofdzakelijk verven van professionele kwaliteit leveren doen wij vanzelf sprekend niets met restpartijen.
• Heb ik garantie bij Bestel-verf.nl?
Ja, de fabrikant geeft op de producten een fabrieks product garantie. Uiteraard heeft u deze als klant ook. Verder garanderen wij van Bestel-verf.nl dat uw bestelling goed bij u aankomt. Is er toch iets lek of beschadigd nemen wij de kosten voor onze rekening en zenden wij het opnieuw op.
• Waarom ben ik bij Bestel-verf.nl vaak goedkoper uit?
Aangezien wij alle verf rechtstreeks bij de fabrikant inkopen tegen gunstige voorwaarden, bent u bij ons vaker goedkoper uit bij concurrenten die hun spullen juist inkopen wij groothandels zoals ons. Verder hanteren wij de normale advies verkoop prijzen, en geven hier vaak zelfs nog een korting op weg. Daarnaast werken wij door moderne techniek erg efficiënt en hebben zodoende niet absurd veel extra kosten.
• Wat gebeurd er met mijn gegevens?
Uw gegevens zullen wij nooit aan derden verstrekken. Uw adres gebruiken wij alleen voor het verzenden en uw telefoon nummer alleen als wij u moeten bellen m.b.t. vragen omtrent uw bestelling dan wel bezorging.
VERZENDEN
• Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, u kunt uw bestelling van te voren online bestellen en afhalen in onze winkel in Diemen. Als u deze nog niet heeft betaald kunt u ter plekke contant afrekenen of pinnen.
• Hoe wordt mijn bestelling ingepakt?
Verfblikken zijn kwetsbaar. Daarom gebruiken wij sterke dozen die qua formaat passen bij de bestelling. De overige ruimte vullen wij op met verschillende soorten opvulmateriaal zoals bijvoorbeeld plastic, luchtzakjes of eventueel papier. Dit verschilt per bestelling afhankelijk wat het beste past. Maar u kunt er sowieso van uitgaan dat uw bestelling goed aan komt! De randen van de blikken tapen wij vast zodat deze niet open kunnen springen bij een eventueel klein stootje.
• Wat is de levertijd?
Voor producten die hier voorradig zijn (meestal het geval) geldt: voor 14:00 uur besteld, de volgende in huis. Voor producten die wij speciaal moeten bestellen is het meestal 1 dag extra en in het ergste geval 2 dagen extra. Duurt het langer als 3 dagen zullen wij u hier altijd van op de hoogte stellen.
• Kan ik zelf bepalen op welke dag mijn bestelling geleverd word?
Tijdens de bestel procedure is er ruimte voor een opmerking, u kunt hierin aangeven op welke datum u de bestelling geleverd wilt hebben. Wij kunnen alleen niet op zondag leveren.
• Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Voor Nederland bedragen de verzendkosten € 6,95 inclusief BTW. Voor België is dit € 9,75 inclusief BTW. Andere landen kunnen wij op aanvraag aan u doorgeven.
• Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?
Als u om een of andere reden uw bestelling retour wilt sturen kan dit binnen 14 dagen zonder enkel probleem. Wij stellen het wel op prijs als de reden van retour sturen van te voren met ons overlegd. U kunt ons hier over mailen naar info@bestel-verf.nl of eventueel bellen op 020-24 66 000. De producten dienen wel in ongebruikte en verkoopbare staat zijn. Verf die wij speciaal voor u op kleur hebben gemaakt kunnen wij niet retour nemen.
U kunt uw pakket retour sturen naar:
BESTEL-VERF.NL
Verrijn Stuartweg 24D
1112 AX Diemen
Technische vragen over producten
- Alles over grondverf
- Wat zijn de voor- en nadelen van lakverf op waterbasis?
- Wat zijn de voor- en nadelen van lakverf op terpentine basis?
- Hoeveel verf heb ik nodig?
- Hoe en hoelang kan ik verf bewaren?
- Hoe weet ik welke verf ik waarvoor nodig heb?
- Kan ik verf op water basis overschilderen met verf op terpentine basis, en andersom?
- Wanneer moet ik voorstrijk gebruiken?
- Wanneer moet ik een hechtprimer gebruiken?
- Welke verf vergeelt niet binnenshuis?
- Welke Acrylaatkit moet ik gebruiken?
- Wat is een alkydemulsie verf?
- Heeft witte verf ook een kleurnummer?
- Hoeveel m2 schilder ik met 1 liter verf?
Technische vragen over ondergronden
- Welke verf gebruik ik over nicotine vlekken?
- Welke verf kan over roet vervuiling heen?
- De beste tips en tricks om metaal te verven
- Welke stappen volg je als je de keuken gaat verven?
- Hoe behandel ik schimmel op wanden en plafonds?
- Hoe kan ik over veeg vaste muurverf schilderen?
- Hoe bescherm ik de keukenmuren tegen vuil en hoe is het makkelijk schoon te maken?
- Hoe schilder ik mijn huis aan de buitenkant?
- Wat is de beste verf voor buiten?
- Wat is de beste verf voor binnen?
- Wat is de beste verf voor op hout?
- Welke zijdeglans verf voor hout kan ik het beste gebruiken?
- Wat is de beste muurverf voor binnen?
- Hoe verf je een plafond zonder strepen?
- Welke verf gebruik ik in de badkamer?
Diverse andere technische vragen
- Wat voor kleur is wit, en wat voor kleur is RAL 9010?
- Wat zijn de beste omstandigheden om buiten te schilderen?
- Hoe kan ik mijn kwasten het best onderhouden en bewaren?
- Hoe vervang ik houtrot?
- Hoe kan het dat ik kraters / visogen in mijn schilderwerk zie?
- Hoe voorkom ik een sinaasappel effect van mijn rolletje?
- Waarom ontstaan er blaasjes in mijn (hard hout) schilderwerk?
- Het verven van je wanden met een bijzondere verftechniek?
- Hoe kan het dat mijn verf rimpelt?
- Wanneer schilder ik met een kwast, en wanneer gebruik ik een verfroller?
- Welke verf kan je het best gebruiken op de muur in de keuken?
- Welk schuurpapier heb ik nodig?
- Wanneer gebruik ik welke tape?
- Hoe dek ik mijn trap af tegen verfspatten?
- Hoe maak ik een verfroller schoon?
- Waarom zou ik een duurdere kwaliteit verf kopen?
- Welke schilderstape kan ik het beste gebruiken?
- Welke vachtroller gebruik je bij muurverf
Hoe schilder je?
- Hoe behandel ik: Glasweefsel
- Hoe behandel ik: Oude verflagen op de wand of plafond
- Hoe behandel ik: Poederende/zuigende ondergrond wand of plafond
- Hoe behandel ik: Houtwerk
- Hoe behandel ik: MDF
- Hoe behandel ik: Metaal
- Hoe behandel ik: Kunststof
- Hoe behandel ik: Aluminium
- Hoe behandel ik: Trespa
- Hoe behandel ik: Radiatoren
- Hoe behandel ik: Tegels
- Hoe behandel ik: Beton vloeren
- Hoe behandel ik: Houten vloeren
RAL kleuren
RAL 6009
RAL 9010
RAL 9001
RAL 9005 zwart
RAL 9016
Sikkens Authentieke kleuren
Drents bruin A6.05.10
Grachtengroen Q0.05.10
Gelders blauw U4.15.10
Monumenten groen N0.15.10
Zweeds rood C4.40.20
Sikkens kleuren
Sikkens RAL 9010